Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Author: Kotrbatá, Adéla
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku přitom stojí především na tom, zda firma dělá dobře to, co je předmětem jejího podnikání, zda svým spotřebitelům poskytuje kvalitní produkty za rozumné ceny a stará se o jejich blaho. Důležité ale také je, aby všichni, s nimiž má firma co do činění, měli pocit, že se na ni můžou spolehnout. Nejdůvěryhodnější podniky vynikají v tom, že jsou schopné propojit CSR se svým businessem a působit jako kompaktní celek. Společenská odpovědnost firmy by měla být inherentní součástí celkové strategie firmy. Mezi českou veřejností však není vnímána tak komplexně a představa o CSR je často omezena na dobročinné aktivity podniku, které jsou okázale manifestovány, což ale nehraje takovou roli při budování dobrého jména firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42473
Date: 2018-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50367


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kotrbatá_2018_dp.pdf 2.735Mb PDF View/Open None
kotrbatá_2018_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
kotrbatá_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account