Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci |
Author: |
Kotrbatá, Adéla
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku přitom stojí především na tom, zda firma dělá dobře to, co je předmětem jejího podnikání, zda svým spotřebitelům poskytuje kvalitní produkty za rozumné ceny a stará se o jejich blaho. Důležité ale také je, aby všichni, s nimiž má firma co do činění, měli pocit, že se na ni můžou spolehnout. Nejdůvěryhodnější podniky vynikají v tom, že jsou schopné propojit CSR se svým businessem a působit jako kompaktní celek. Společenská odpovědnost firmy by měla být inherentní součástí celkové strategie firmy. Mezi českou veřejností však není vnímána tak komplexně a představa o CSR je často omezena na dobročinné aktivity podniku, které jsou okázale manifestovány, což ale nehraje takovou roli při budování dobrého jména firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42473
|
Date:
|
2018-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50367
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account