dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kotrbatá, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42473
|
|
dc.description.abstract |
Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku přitom stojí především na tom, zda firma dělá dobře to, co je předmětem jejího podnikání, zda svým spotřebitelům poskytuje kvalitní produkty za rozumné ceny a stará se o jejich blaho. Důležité ale také je, aby všichni, s nimiž má firma co do činění, měli pocit, že se na ni můžou spolehnout. Nejdůvěryhodnější podniky vynikají v tom, že jsou schopné propojit CSR se svým businessem a působit jako kompaktní celek. Společenská odpovědnost firmy by měla být inherentní součástí celkové strategie firmy. Mezi českou veřejností však není vnímána tak komplexně a představa o CSR je často omezena na dobročinné aktivity podniku, které jsou okázale manifestovány, což ale nehraje takovou roli při budování dobrého jména firmy. |
|
dc.format |
88 s. 130 720 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
reputace firmy
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
corporate reputation
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and Its Influence on Corporate Image and Reputation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is based on the research "CSR AND REPUTATION RESEARCH" conducted by Ipsos on a representative sample of the online population of the Czech Republic. It brings forth the revelation of a significant interest among Czechs about whether companies are socially responsible, both when deciding to buy a product and when choosing an employer. Corporate social responsibility is especially important for the credibility and reputation of the company. The reputation of a company is first and foremost formed by the fact that the company performs well what the subject of its business is and whether it provides its consumers with quality products at reasonable prices and care for their welfare. What's important, however, is that everyone with whom the company has to deal with has a string feeling that they can rely on the company. The most trusted enterprises excel in being able to link CSR with their business and act as a whole compact. Corporate social responsibility should be an inherent part of the company's overall strategy, but it is not comprehensively received among the Czech public, and the concept of CSR is often limited to charity activities that are manifested spectacularly, despite the fact that this does not play a role in building a good corporate name. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50367
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|