Budování značky pro generaci Millennials

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky pro generaci Millennials

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Macháček, Jakub
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42478
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných otázek a tvorbě komunikačního mixu pro společnost Samsung pro projektovou část.
dc.format 77 s. (132 078 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Millennials cs
dc.subject Generace Y cs
dc.subject brand cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Samsung cs
dc.subject Generation Millennials en
dc.subject Generation Y en
dc.subject brand en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing re-search en
dc.subject Samsung en
dc.title Budování značky pro generaci Millennials
dc.title.alternative Brand Building for Millennials Generation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and its conclusions should answer re-search questions and to help us prepare successful communication mix for Samsung company in project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50373
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
macháček_2018_dp.pdf 4.249Mb PDF View/Open None
macháček_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
macháček_2018_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account