Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně |
Author: |
Kasl, Tomáš
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4251
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
5105
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account