Vliv Black Friday na českého zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Black Friday na českého zákazníka

Show full item record

No preview available
Title: Vliv Black Friday na českého zákazníka
Author: Helešic, Jakub
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Dvěma ústředními prvky této práce jsou komerční svátek Black Friday a spotřebitelé spada-jící do generace Z. Cílem práce je zasadit zmíněné prvky do českého prostředí a následně zjistit, jaký je mezi nimi vztah. Teoretická část představuje marketingovou akci Black Friday a ceny se zaměřením na cenová zvýhodnění, která jsou pomyslnou páteří celé akce V praktické části je za pomocí již existujících výzkumů představena generace Z. Za použití dotazníkového šetření je následně zkoumán vztah této generace k Black Friday. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena. Na jejich základě pak budou navrhnuta dopručení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42552
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
helešic_2018_dp.pdf 1.526Mb PDF View/Open None
helešic_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
helešic_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account