Vliv Black Friday na českého zákazníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Helešic, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42552
|
|
dc.description.abstract |
Dvěma ústředními prvky této práce jsou komerční svátek Black Friday a spotřebitelé spada-jící do generace Z. Cílem práce je zasadit zmíněné prvky do českého prostředí a následně zjistit, jaký je mezi nimi vztah. Teoretická část představuje marketingovou akci Black Friday a ceny se zaměřením na cenová zvýhodnění, která jsou pomyslnou páteří celé akce V praktické části je za pomocí již existujících výzkumů představena generace Z. Za použití dotazníkového šetření je následně zkoumán vztah této generace k Black Friday. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena. Na jejich základě pak budou navrhnuta dopručení. |
|
dc.format |
58 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
black friday
|
cs |
dc.subject |
slevy
|
cs |
dc.subject |
generace z
|
cs |
dc.subject |
konzumerismus
|
cs |
dc.subject |
black Friday
|
en |
dc.subject |
discounts
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
consumerism
|
en |
dc.title |
Vliv Black Friday na českého zákazníka |
|
dc.title.alternative |
Influence of Black Friday on Czech Customer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The two central elements of this work are the commercial holiday Black Friday and the consumers belonging to the generation Z. The aim of the thesis is to put the mentioned elements into the Czech environment and then to find out what the relationship is between them. The theoretical part presents Black Friday and prices focusing on price advantages. In the practical part there will be a questionnaire survey focused on the generation Z and Black Friday. Obtained data will be processed and evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50487
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account