Vliv Black Friday na českého zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Black Friday na českého zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Helešic, Jakub
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42552
dc.description.abstract Dvěma ústředními prvky této práce jsou komerční svátek Black Friday a spotřebitelé spada-jící do generace Z. Cílem práce je zasadit zmíněné prvky do českého prostředí a následně zjistit, jaký je mezi nimi vztah. Teoretická část představuje marketingovou akci Black Friday a ceny se zaměřením na cenová zvýhodnění, která jsou pomyslnou páteří celé akce V praktické části je za pomocí již existujících výzkumů představena generace Z. Za použití dotazníkového šetření je následně zkoumán vztah této generace k Black Friday. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena. Na jejich základě pak budou navrhnuta dopručení.
dc.format 58
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject black friday cs
dc.subject slevy cs
dc.subject generace z cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject black Friday en
dc.subject discounts en
dc.subject generation Z en
dc.subject consumerism en
dc.title Vliv Black Friday na českého zákazníka
dc.title.alternative Influence of Black Friday on Czech Customer
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The two central elements of this work are the commercial holiday Black Friday and the consumers belonging to the generation Z. The aim of the thesis is to put the mentioned elements into the Czech environment and then to find out what the relationship is between them. The theoretical part presents Black Friday and prices focusing on price advantages. In the practical part there will be a questionnaire survey focused on the generation Z and Black Friday. Obtained data will be processed and evaluated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50487
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
helešic_2018_dp.pdf 1.526Mb PDF View/Open None
helešic_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
helešic_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account