Komunikace titulu Luxury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace titulu Luxury

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace titulu Luxury
Author: Řepková, Dagmar
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Předmětem bakalářské práce jsou komunikační nástroje titulu LUXURY s důrazem na efektivitu a zároveň postavení titulu na trhu. Teoretická část obsahuje charakteristiku komunikačních nástrojů, rozdělení cílových skupin dle výzkumu Sinus Sociovize, Semiometrického modelu TNS Infratestu a výzkumu trhu dle GIM, práce dále představuje zasazení magazínu do skupiny médií a teoretické zásady při návrhu komunikační kampaně. Analytická část je první částí praktické části a obsahuje představení vydavatelství a titulu LUXURY jak obsahově, tak redakčně. Společně s analýzou titulu byla zmapována i konkurenční síť dle interního výzkumu společnosti IPSOS. Druhá část praktické části obsahuje výsledky samotného dotazníkového šetření se zaměřením na výši povědomí titulu na českém trhu a zároveň hodnocení titulu z pohledu předplatitelů. Výsledky dotazníkového šetření a charakteristika cílové skupiny titulu byly použity k návrhu nízkonákladové komunikační kampaně, která je závěrečnou částí bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42578
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 50520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
řepková_2018_dp.pdf 4.036Mb PDF View/Open None
řepková_2018_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
řepková_2018_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account