Komunikace titulu Luxury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Řepková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42578
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce jsou komunikační nástroje titulu LUXURY s důrazem na efektivitu a zároveň postavení titulu na trhu. Teoretická část obsahuje charakteristiku komunikačních nástrojů, rozdělení cílových skupin dle výzkumu Sinus Sociovize, Semiometrického modelu TNS Infratestu a výzkumu trhu dle GIM, práce dále představuje zasazení magazínu do skupiny médií a teoretické zásady při návrhu komunikační kampaně. Analytická část je první částí praktické části a obsahuje představení vydavatelství a titulu LUXURY jak obsahově, tak redakčně. Společně s analýzou titulu byla zmapována i konkurenční síť dle interního výzkumu společnosti IPSOS. Druhá část praktické části obsahuje výsledky samotného dotazníkového šetření se zaměřením na výši povědomí titulu na českém trhu a zároveň hodnocení titulu z pohledu předplatitelů. Výsledky dotazníkového šetření a charakteristika cílové skupiny titulu byly použity k návrhu nízkonákladové komunikační kampaně, která je závěrečnou částí bakalářské práce. |
|
dc.format |
77 s. (103 174 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
magazín
|
cs |
dc.subject |
luxury
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
tisk
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
vydavatelství
|
cs |
dc.subject |
postavení značky na trhu
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
luxury
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
medium
|
en |
dc.subject |
press
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
publishing house
|
en |
dc.subject |
position of brand
|
en |
dc.title |
Komunikace titulu Luxury |
|
dc.title.alternative |
Communication of a Luxury Magazine |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of following thesis is a communication tools of LUXURY magazine with emphasis to efficacy and also position of magazine at publishing marketplace. Theoretical part includes characteristic of communication tools, division of target groups by studies of Sinus Sociovize, model TNS Insfratestu, marketplace research GIM and positioning magazine into group of media and theoretical principles of propose communication campaign. Analytical part as a first part of practical part includes introduction of publishing house and magazine LUXURY with its content, editor´s team, analysis of magazine and the rival companies on the basis of in-house research by company IPSOS. Second practical part contains results of author´s research with specialization on knowledge about magazine in czech marketplace and magazine´s evaluation from the side of subscribes. Results of author´s research and characteristic of target group were used for proposal of low-cost communication campaign, which is a final part of the bachelor´s thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50520
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account