Značka v online prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Značka v online prostředí |
Author: |
Hromadová, Veronika
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Cílem práce "Značka v online prostředí" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro budování značek ze segmentu lihovin. Úvodní teoretická část je věnovaná značce a marketingové komunikaci realizované na sociálních sítích. Praktická část nejprve formou komparativní analýzy ověřuje využitelnost zvoleného teoretického rámce na komunikaci konkrétních značek na Facebooku a dotazníkové šetření realizované na segmentu fanoušků značky Jägermeister následně analyzuje, jak respondenti hodnotí komunikaci této značky na Facebooku a které z pilířů zvoleného teoretického rámce jsou pro ně nejdůležitější. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42592
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
50539
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account