Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kalinová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42594
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství. |
|
dc.format |
69 s. (92 702 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
benefit
|
cs |
dc.subject |
marke-tingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Horečky fest
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
partnership
|
en |
dc.subject |
benefit
|
en |
dc.subject |
mar-keting research
|
en |
dc.subject |
Horečky fest
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of the Music Festival Horečky Fest |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on marketing and promotion of the Horečky fest music festival. The theoretical part defines the basic division of music festivals, audience and target groups. Then it deals in more detail with the marketing mix of music festivals and possible ways of financial support. The practical part describes the current state, history and marketing mix of the Horečky fest music festival. It also analyzes the results of quantitative research which was performed in the form of a questionnaire survey among employees of the two general partners of the festival. It focused on finding out the level of perception of the Ho-rečky Fest music festival, the use of distribution channels in connection with the promotion of the festival in the company and the benefits provided within the partnership. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50541
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account