Interní firemní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní firemní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ludvíková, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42598
dc.description.abstract Práce analyzuje interní komunikaci ve zvolené firmě. Jejím cílem je zmapovat spokojenost zaměstnanců a zjistit, jak funguje vnitrofiremní komunikace. Popisuje aplikované komunikační prostředky a zjišťuje, zda jsou tyto prostředky komunikace dostatečně efektivní. V teoretické části je vysvětlena důležitost interní komunikace a její důsledky pro celou firmu. V praktické části je popsána struktura celé společnosti včetně jednotlivých oddělení. Dle zvolené metodiky práce se řídí praktická část, která je převážně zaměřená na samotný výzkum. Jsou popsány aktuální metody komunikačních nástrojů. Na základě marketingových výzkumů je provedeno vyhodnocení interní komunikace, její vliv na produktivitu práce a spokojenost zaměstnanců. V závěru práce je odpovězeno na výzkumné otázky a jsou navrženy změny interní komunikace za účelem zkvalitnění pracovního prostředí a tím i do-cílení spokojenosti zaměstnanců a vyšší produktivity práce.
dc.format 67 s. (92 620 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject communication en
dc.subject public relations en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject tools of internal communication en
dc.subject research en
dc.title Interní firemní komunikace
dc.title.alternative Internal Corporate Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes internal communication in the company described in the second part thereof. Its aim is to map employees' satisfaction and see how in-house communications work. It describes the applied communication means and finds out if these means of communication are efficient enough. The theoretical part explains the importance of internal communication and its implications for the whole company. The structure of the whole company, including individual departments, is described in the practical part. Selected methodology of work is determined by the practical part which is mainly focused on this research. The current methods of communication tools are described here. Based on marketing research, an internal communication assessment and its impact on labor productivity and employee satisfaction are performed. The research questions are dealt with at the end of the thesis. Changes in internal communication are suggested in order to improve the working environment and to achieve the satisfaction of employees and higher labor productivity.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50546
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
ludvíková_2018_dp.zip 3.568Mb Unknown View/Open None
ludvíková_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
ludvíková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account