Interní firemní komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ludvíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42598
|
|
dc.description.abstract |
Práce analyzuje interní komunikaci ve zvolené firmě. Jejím cílem je zmapovat spokojenost zaměstnanců a zjistit, jak funguje vnitrofiremní komunikace. Popisuje aplikované komunikační prostředky a zjišťuje, zda jsou tyto prostředky komunikace dostatečně efektivní. V teoretické části je vysvětlena důležitost interní komunikace a její důsledky pro celou firmu. V praktické části je popsána struktura celé společnosti včetně jednotlivých oddělení. Dle zvolené metodiky práce se řídí praktická část, která je převážně zaměřená na samotný výzkum. Jsou popsány aktuální metody komunikačních nástrojů. Na základě marketingových výzkumů je provedeno vyhodnocení interní komunikace, její vliv na produktivitu práce a spokojenost zaměstnanců. V závěru práce je odpovězeno na výzkumné otázky a jsou navrženy změny interní komunikace za účelem zkvalitnění pracovního prostředí a tím i do-cílení spokojenosti zaměstnanců a vyšší produktivity práce. |
|
dc.format |
67 s. (92 620 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
tools of internal communication
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Interní firemní komunikace |
|
dc.title.alternative |
Internal Corporate Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyzes internal communication in the company described in the second part thereof. Its aim is to map employees' satisfaction and see how in-house communications work. It describes the applied communication means and finds out if these means of communication are efficient enough. The theoretical part explains the importance of internal communication and its implications for the whole company. The structure of the whole company, including individual departments, is described in the practical part. Selected methodology of work is determined by the practical part which is mainly focused on this research. The current methods of communication tools are described here. Based on marketing research, an internal communication assessment and its impact on labor productivity and employee satisfaction are performed. The research questions are dealt with at the end of the thesis. Changes in internal communication are suggested in order to improve the working environment and to achieve the satisfaction of employees and higher labor productivity. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50546
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account