Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy
Author: Horňáková, Mária
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42691
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: E 45632


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horňáková_2018_dp.pdf 6.861Mb PDF View/Open None
horňáková_2018_op.pdf 1.195Mb PDF View/Open None
horňáková_2018_vp.docx 24.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account