dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Horňáková, Mária
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42691
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu. |
|
dc.format |
131 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand marketing
|
cs |
dc.subject |
zvýšení prodeje
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
rede-sign
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing comunication
|
en |
dc.subject |
brand marketing
|
en |
dc.subject |
increase sales
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
redesign
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Project on Increases in Product Sales of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses a project on increases in product sales of a selected company. The thesis is divided on the two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marke-ting, marketing mix, ways of marketing comunication, marketing research and sales. The result of the practical part is creating od questionnaire survey, PEST and SWOT analysis. The basic for the preparation part is obtained knowledge on which suggested activities will be given to increase sales of products. At the end there is the asessment of costs, time and risks of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45632
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|