Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Horňáková, Mária
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42691
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu.
dc.format 131 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand marketing cs
dc.subject zvýšení prodeje cs
dc.subject design cs
dc.subject rede-sign cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing comunication en
dc.subject brand marketing en
dc.subject increase sales en
dc.subject design en
dc.subject redesign en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy
dc.title.alternative The Project on Increases in Product Sales of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis discusses a project on increases in product sales of a selected company. The thesis is divided on the two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marke-ting, marketing mix, ways of marketing comunication, marketing research and sales. The result of the practical part is creating od questionnaire survey, PEST and SWOT analysis. The basic for the preparation part is obtained knowledge on which suggested activities will be given to increase sales of products. At the end there is the asessment of costs, time and risks of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45632
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
horňáková_2018_dp.pdf 6.861Mb PDF View/Open None
horňáková_2018_op.pdf 1.195Mb PDF View/Open None
horňáková_2018_vp.docx 24.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account