Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet |
Author: |
Radostová, Lucie
|
Advisor: |
Němcová, Jana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, zabývající se marketingem služeb, marketingovým mixem služeb, zákazníkem, spokojeností zákazníka a nakonec marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. Praktická část je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Je zde proveden marketingový mix ve společnosti RegioJet, následně dotazníkové šetření a na závěr je zpracována SWOT analýza společnosti, která popisuje silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve společnosti RegioJet a na základě výsledků pak navrhnout doporučení pro tuto společnost, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků na autobusových a vlakových linkách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42728
|
Date:
|
2017-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
45960
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account