Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet
Author: Radostová, Lucie
Advisor: Němcová, Jana
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, zabývající se marketingem služeb, marketingovým mixem služeb, zákazníkem, spokojeností zákazníka a nakonec marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. Praktická část je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Je zde proveden marketingový mix ve společnosti RegioJet, následně dotazníkové šetření a na závěr je zpracována SWOT analýza společnosti, která popisuje silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve společnosti RegioJet a na základě výsledků pak navrhnout doporučení pro tuto společnost, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků na autobusových a vlakových linkách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42728
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 45960


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
radostová_2018_dp.pdf 4.618Mb PDF View/Open None
radostová_2018_op.docx 21.78Kb Unknown View/Open None
radostová_2018_vp.docx 27.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account