dc.contributor.advisor |
Němcová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Radostová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42728
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, zabývající se marketingem služeb, marketingovým mixem služeb, zákazníkem, spokojeností zákazníka a nakonec marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. Praktická část je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Je zde proveden marketingový mix ve společnosti RegioJet, následně dotazníkové šetření a na závěr je zpracována SWOT analýza společnosti, která popisuje silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve společnosti RegioJet a na základě výsledků pak navrhnout doporučení pro tuto společnost, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků na autobusových a vlakových linkách. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
costumer
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customers satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet |
|
dc.title.alternative |
A Customers Satisfaction Analysis of the Company RegioJet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is devoted to the customers satisfaction analysis of the company Regi-oJet. It´s divided into two parts - theoretical and practical part. There is knowledge dealing with marketing services, marketing mix, customer service, customer satisfaction, and finally marketing research and SWOT analysis in the theoretical part. The practical part is focused on the customers satisfaction analysis. In this thesis you can find marketing mix, which is performed in RegioJet, then questionnaire surfy and at the end SWOT Analysis is pro-cessed, which describes strong and weak sides, opportunities and threats. The aim of the theses is to analyze satisfaction of customers in RegioJet and then to propose recommen-dation for this company, leading to increase customer´s satisfaction on the bus and train routes. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45960
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|