Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Jindřichová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42813
|
|
dc.description.abstract |
Práce empirického charakteru má za cíl popsat průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol a identifikovat případné rozdíly adaptace v těchto třídách. Zjištění budou odvozena na základě kvalitativního výzkumu realizovaného v mateřských školách ve Zlínském kraji. Získané výsledky vypovídají o podobných a rozdílných aspektech průběhu adaptace v těchto třídách a odhaluje jejich přínosy a rizika pro adaptaci. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
heterogenní třída
|
cs |
dc.subject |
homogenní třída
|
cs |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
heterogenous class
|
en |
dc.subject |
homogenous class
|
en |
dc.title |
Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
The course of the adaptation process in age homogenous and heterogenous classes of kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The empirical work aims to describe the process of adaptation in the age-homogeneous and heterogeneous classes of nursery schools and to identify possible differences of adaptation in these classes. The findings will be based on qualitative research realized in kindergartens in the Zlín Region. The results obtained show similar and different aspects of the course of adaptation in these classes and reveal their benefits and risks for adaptation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47893
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
sociální adaptace
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
peer group
|
en |
local.subject |
social adjustment
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account