Vzdělávání dětí do tří let v mateřské škole pohledem učitelů a rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání dětí do tří let v mateřské škole pohledem učitelů a rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Válková, Lenka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42861
dc.description.abstract Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zaměřuje se na názory vzdělávání dětí do tří let v mateřské škole pohledem učitelů a rodičů. V teoretické části jsou objasněna základní teoretická východiska z oblasti institucionální péče o děti do tří let věku se zaměřením na vývojová specifika těchto dětí. Empirická část je věnována kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován pomocí polostrukturovaných interview s učitelkami mateřských škol a rodiči. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jaké názory na vzdělávání dětí do tří let v mateřské škole zastávají učitelé a rodiče.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject raný věk cs
dc.subject vývojová specifika cs
dc.subject institucionální vzdělávání a péče cs
dc.subject early age en
dc.subject developmental specifics en
dc.subject institutional education and care en
dc.title Vzdělávání dětí do tří let v mateřské škole pohledem učitelů a rodičů
dc.title.alternative Preschool education of children under three years of age from the teacher's and parent's point of view
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is of theoretical and empirical character. It concentrates on opinions of teachers and parents on education of children up to the age of three. In the theoretical part basic theoretical foundations from the institutional care of children up to the age of three are held. It also focuses on developmental specifics of this age group. The empirical part is devoted to qualitatively oriented research which was realised with the help of half-structured interviews with teachers from nursery schools and parents. The main aim of this research was to find out the opinions of teachers and parents on education of children up to the age of three in the nursery school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47965
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject batolata cs
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject kindergartens en
local.subject toddlers en
local.subject pre-primary education en


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2018_dp.zip 1.481Mb Unknown View/Open None
válková_2018_op.docx 17.55Kb Unknown View/Open None
válková_2018_vp.pdf 115.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account