Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Valentová, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42881
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Coffee Express. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první, teoretické části, jsou s pomocí odbornýh zdrojů vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu a jeho nástrojů, SWOT analýza a PESTLE analýza. Praktická část obsahuje popis firmy Coffee Express a popisuje současný stav marketingového mixu společnosti, SWOT a PESTLE analýzy. Součástí je taktéž analýza konkurence, modifikace stávajícího marketingového mixu a dotazníkové šetření.
dc.format 75 s. (96 741 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PESTLE cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT en
dc.subject PESTLE en
dc.subject benchmarking en
dc.subject competition en
dc.title Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
dc.title.alternative A Marketing Mix of the Coffee Express Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix of company called Coffee Express. This work consists of two parts, theoretical and practical. Basic terms, such as marketing mix and its tools, SWOT and PESTLE analyses are explained in the first, theoretical part, with help of professional literature. The practical part describes the Coffee Express com-pany and analyses the current state of the marketing mix, provides SWOT and PESTLE analyses. Practical part also includes analysis of competition, modification of the marketing mix and a questionnaire.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 48001
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-03
local.subject marketingová analýza cs
local.subject kavárny cs
local.subject marketing analysis en
local.subject cafeterias en


Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2018_dp.pdf 2.820Mb PDF View/Open None
valentová_2018_op.doc 87Kb Unknown View/Open None
valentová_2018_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account