Krizová komunikace ve firmách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Moravčíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:34Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:34Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42972
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zpracovává téma krizové komunikace ve firmě, která se zabývá mystery shoppingem. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k problematice krizové komunikace a krizového managementu. Praktická část popisuje vybrané krizové situace v této firmě, při kterých je nezbytné využívat základní pravidla a principy krizové komunikace. Každá ukázka krizové situace je doplněna o analýzu, její hodnocení a vlastní doporučení pro zlepšení. Prvotním cílem bylo analyzovat krizovou komunikaci ve vybrané organizaci a rizika, která ji mohou ohrozit. Za přínos práce považuji praktické využití výsledků zjištěných pomocí několika analýz, kterými lze lépe ošetřit riziko vzniku krizové situace a předcházet tak dalším krizovým situacím a krizové komunikaci. |
|
dc.format |
129 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizový scénář
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
crisis script
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace ve firmách |
|
dc.title.alternative |
Crisis Communication in Companies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dokulil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with crisis communication in a mystery shopping company. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to crisis communication and crisis management. The practical part describes selected crisis situations in this company, where it is necessary to use basic rules and principles of crisis communication. Each case of the crisis situation is complemented by analysis, its evaluation and my own recommendations for improvement. The primary objective was to analyze crisis communication in a selected organization and the risks that may endanger it. For the benefit of my work, I consider the practical use of the results identified by several analysis, which can better eliminate the risk of a crisis situation and prevent further crisis situations and crisis communication. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
48113
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-15 |
|
local.subject |
krizová komunikace
|
cs |
local.subject |
crisis communication
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account