Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů |
Author: |
Lysáková, Martina
|
Advisor: |
Skarupská, Helena
|
Abstract:
|
Diplomová práce pod názvem Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů se snaží přiblížit aktuální téma, které je inkluzivní pedagogika. Teoretická část pracuje s pojmy, jako je inkluze nebo integrace, které jsou nedílnými součástmi tohoto tématu. Práce je koncipována z pohledu rodičů, jelikož v naší společnosti existuje mnoho dětí se vzdělávacími potřebami a je důležité si uvědomit, že i jejich potřeby jsou součástí naší společenské reality. Je potřeba si uvědomit, s jakými druhy žákovské diverzity se můžeme setkat v prostředí škol. Všechny tyto aspekty jsou důležité jak v rámci vnímání jak pohledem rodičů, učitelů nebo kolektivu s ohledem na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, jak se inkluzivní pedagogika v českých školách vyvíjí, zda naplňuje očekávání rodičů a jejich dětí nebo funguje dle principů, které nabízí. Praktická část je zpracována kvalitativním výzkumem, pro design výzkumu byla použita interpretativní fenomenologická analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43104
|
Date:
|
2017-11-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
48261
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account