Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989 |
Author: |
Kočí, Jan
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích propagačních prostředků, včetně volební kampaně pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Práce si zejména všímá nejnovějších trendů ve volebních kampaních, jako jsou negativní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4322
|
Date:
|
2007-05-09 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4860
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account