Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kočí, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:30:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T17:30:47Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4322
|
|
dc.description.abstract |
Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích propagačních prostředků, včetně volební kampaně pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Práce si zejména všímá nejnovějších trendů ve volebních kampaních, jako jsou negativní kampaně. |
cs |
dc.format |
48 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2079260 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagační strategie
|
cs |
dc.subject |
volební kampaň
|
cs |
dc.subject |
volby
|
cs |
dc.subject |
politická strana
|
cs |
dc.subject |
promotional strategies
|
en |
dc.subject |
election campain
|
en |
dc.subject |
elections
|
en |
dc.subject |
political party
|
en |
dc.title |
Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989 |
cs |
dc.title.alternative |
evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
In its theoretical part, thesis presents main attributes of political marketing and its promotional strategies. Furthermore, thesis introduces evolution of promotional strategies in election campaigns worldwide, from the beginning of the 20th century. In its practical part, thesis is focusing on evolution of election campaigns in Czech Republic after 1989. Thesis presents the transformations and main trends of particular election campaigns and its promotional instruments, election campaign for Parliament elections in 2006 including. Thesis points on newest tendencies in election campaigns, such as negative campaigns. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4860
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account