[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Author: |
Valášková, Eliška
|
Advisor: |
Mayer, Viktor
|
Abstract:
|
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43284
|
Date:
|
2017-12-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Produkce |
Grade for thesis and defense:
|
F
48507
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account