dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Černich, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43319
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá obrazovou estetikou raných filmů Michaela Hanekeho. Obsahuje rozbor klíčových scén z filmů - Sedmý kontinent (1989), Bennyho video (1992) a okrajově se zabývá i filmem uzavírající volnou trilogii - 71 fragmentů chronologie náhody (1994). Skrze výrazové prvky kameramana se zaobírá problematikou míry sdělování informací divákovi, či skrytou formou emocí díky odtažitému stylu snímání akce, vzbuzující neklid. V závěrečné části bakalářské práce se poté nachází poohlédnutí po tvůrcích s podobným filmovým cítěním a potřebou vyhýbat se přílišné doslovnosti. |
|
dc.format |
36 s. (36 477 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Michael Haneke
|
cs |
dc.subject |
Sedmý kontinent
|
cs |
dc.subject |
Der siebente Kontinent
|
cs |
dc.subject |
Bennyho video
|
cs |
dc.subject |
Benny's video
|
cs |
dc.subject |
trilogie
|
cs |
dc.subject |
zastavený obraz
|
cs |
dc.subject |
filmový styl
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
Michael Haneke
|
en |
dc.subject |
Seventh continent
|
en |
dc.subject |
Benny's video
|
en |
dc.subject |
trilogy
|
en |
dc.subject |
frozen image
|
en |
dc.subject |
film style
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.title |
Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho |
|
dc.title.alternative |
1. Teoretical part: Stopped picture in Michael Haneke early movies. 2. Practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works, length of at least 10 minutes, camera. (Liebenberger Július, Mgr. Art. ArtD.) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bébarová, Jana |
|
dc.contributor.referee |
Komorný, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the visual aesthetics of early films by Michael Haneke. Includes a breakdown of the key scenes of movies - Seventh Continent (1989), Benny's video (1992), and 71 Fragments of a Chronology of Chance (1994). Through the expressive elements of the cameraman, deals with the issue of communicating information to the audience, or the hidden form of emotion, thanks to the detachment of an action-sensing action that provokes restlessness. In the final part of the bacheler thesis, there is a look at other artists with similar cinematic feelings and the need to avoid excessive literality. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
48583
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-09 |
|