Emoční regulace dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emoční regulace dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Janků, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:55Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:55Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43517
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou emoce a emoční regulace dětí mladšího školního věku navštěvujících školní družinu na vybraných základních školách ve Vsetíně. V teoretické části se zaměřuje na vymezení základní terminologie, klasifikaci lidských emocí a jejich funkce. Druhá kapitola se zabývá vývojem emocí, prožíváním emocí a emoční regulací. O emoční inteligenci a zvládání úzkosti, obav a stresu u dětí mladšího školního věku pojednáváme ve třetí kapitole. Pozornost věnujeme tomu, jak tyto emoce mírnit, jaké jsou strategie pro zvládání stresu dětí. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, na základě vlastního empirického zkoumání, zda existuje významný rozdíl v míře zjevné úzkosti u dětí mladšího školního věku.
dc.format 79 s. (122 603 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční regulace cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject emotions en
dc.subject emotional regulation en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject younger school aged children en
dc.title Emoční regulace dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative Emotional Regulation at Younger School Age Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the emotions and emotional regulation of younger school aged children attending an after-school clubs at selected primaryschools in Vsetín. The theoretical part focuses on defining of basic terminology, classification of human emotions and their function. The second chapter deals with the development of emotions, experiencing emotions and emotional regulation. The emotional intelligence and management of anxiety, worry and stress of younger school aged children are discussed in the third chapter. Attention is paid to moderation of these emotions and to the strategies for coping with the children´s stress. The main objective of the research is to determine, based on our own empirical investigation, whether there is a significant difference in the degree of apparent anxiety of younger school aged children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48885
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject vývoj osobnosti cs
local.subject emoční inteligence cs
local.subject sebeovládání cs
local.subject younger school age children en
local.subject personality development en
local.subject emotional intelligence en
local.subject self-control en


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2018_dp.pdf 3.286Mb PDF View/Open None
janků_2018_op.docx 16.82Kb Unknown View/Open None
janků_2018_vp.docx 18.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account