Plán výstav a veletrhů vybrané firmy pro rok 2019
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán výstav a veletrhů vybrané firmy pro rok 2019 |
Author: |
Hájková, Barbora
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce řeší problematiku vystavování na veletrzích a výstavách ve vybrané firmě. Cílem této práce bylo na základě dosavadní veletržní činnosti vybrané firmy vytvořit plán výstav a veletrhů pro rok 2019. V rámci analýzy prostředí podniku byla použita metoda PEST a Porterova metoda pěti konkurenčních sil. Samotná veletržní činnost byla zkoumána v letech 20132017 a získané výsledky byly analyzovány pomocí SWOT analýzy. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že firma, ač je ve vystavovatelské činnosti velmi aktivní, nemá formulován žádný nástroj pro měření efektivnosti tohoto vystavování. Navržené řešení tedy obsahuje veletržní plán pro rok 2019 a způsob, jak hodnotit úspěšnost jednotlivých veletrhů a výstav. Výsledky této práce tedy firmě umožňují kontrolovat úspěšnost výstav a veletrhů i v budoucích letech. Na úplný závěr práce byl veletržní plán podroben časové, nákladové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43649
|
Date:
|
2017-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
49099
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account