Plán výstav a veletrhů vybrané firmy pro rok 2019

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán výstav a veletrhů vybrané firmy pro rok 2019

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hájková, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43649
dc.description.abstract Diplomová práce řeší problematiku vystavování na veletrzích a výstavách ve vybrané firmě. Cílem této práce bylo na základě dosavadní veletržní činnosti vybrané firmy vytvořit plán výstav a veletrhů pro rok 2019. V rámci analýzy prostředí podniku byla použita metoda PEST a Porterova metoda pěti konkurenčních sil. Samotná veletržní činnost byla zkoumána v letech 20132017 a získané výsledky byly analyzovány pomocí SWOT analýzy. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že firma, ač je ve vystavovatelské činnosti velmi aktivní, nemá formulován žádný nástroj pro měření efektivnosti tohoto vystavování. Navržené řešení tedy obsahuje veletržní plán pro rok 2019 a způsob, jak hodnotit úspěšnost jednotlivých veletrhů a výstav. Výsledky této práce tedy firmě umožňují kontrolovat úspěšnost výstav a veletrhů i v budoucích letech. Na úplný závěr práce byl veletržní plán podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
dc.format 128 s. (188 584 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrhy cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject propagace cs
dc.subject vystavování na veletrhu cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject plán veletrhů a výstav cs
dc.subject exhibitions en
dc.subject fairs en
dc.subject promotion en
dc.subject exhibiting at the fair en
dc.subject marketing communication en
dc.subject schedule of exhibitions and fairs en
dc.title Plán výstav a veletrhů vybrané firmy pro rok 2019
dc.title.alternative Schedule of Exhibitions and Fairs of Selected Company for 2019
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of exposure at the trade fairs and exhibitions in the selected company. The goal of the thesis has been to create a plan of trade fairs and exhibitions for the year 2019 based on the previous aktivity of the selected company. The PEST and Porter's five forces method was used for the analysis of the business envi-ronment. The trade fairs aktivity was investigated between the years 20132017 and the acquired results were analyzed by using SWOT analysis. According to the investi-gation was found that although the company is very active with trade fair issues, it does not have any specified tool for measuring the trade fairs efficiency. The proposed solution con-tains the 2019 fairs and exhibitions plan and the way how to rate efficiency of individual fairs and exhibitions. The results of the thesis allow the company to check and control the success of fairs and exhibitions also in the following years. At the end of the thesis, the plan went through the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49099
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2018_dp.pdf 3.994Mb PDF View/Open None
hájková_2018_op.docx 26.40Kb Unknown View/Open None
hájková_2018_vp.docx 24.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account