Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh |
Author: |
Vlášková, Klára
|
Advisor: |
Benyahya, Petra
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. V praktické části je představena vybraná firma, provedena situační analýza zahrnující PEST analýzu a Porterův model pěti sil, dále je proveden kvantitativní průzkum. V projektu jsou nejprve navrženy dva nové produkty, a sice obecný interkulturní kurz a kurz zaměřený na rozdíly mezi českou a čínskou kulturou. Následně jsou určeny cílové skupiny, vytyčeny marketingové a komunikační strategie a cíle, dále jsou představeny komunikační nástroje. Na závěr je celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43676
|
Date:
|
2017-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
49142
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account