Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Vlášková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43676
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. V praktické části je představena vybraná firma, provedena situační analýza zahrnující PEST analýzu a Porterův model pěti sil, dále je proveden kvantitativní průzkum. V projektu jsou nejprve navrženy dva nové produkty, a sice obecný interkulturní kurz a kurz zaměřený na rozdíly mezi českou a čínskou kulturou. Následně jsou určeny cílové skupiny, vytyčeny marketingové a komunikační strategie a cíle, dále jsou představeny komunikační nástroje. Na závěr je celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
120 s. (207 044). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
česko-čínské vztahy
|
cs |
dc.subject |
interkulturní rozdíly
|
cs |
dc.subject |
interkulturní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
Czech-Chinese relations
|
en |
dc.subject |
intercultural differences
|
en |
dc.subject |
intercultural education
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a New Product for the Selected Company and its Introduction to the Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the project of of creating a new Product for the selected company and its introduction to the market. The theoretical part explains the basic terms related to the topic of this theses. The practical part includes situation analysis using the PEST analysis and the Porter´s five forces model and the results of marketing research are presented. The project part introduces two new products, one of them is a general intercultural course, the other is a course introducing Czech-Chinese cultural differences. Subsequently, target groups are identified, marketing and communication strategies and goals are set and the communication tools are presented. Cost, time and risk analyses are done in the end. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49142
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account