Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch |
Author: |
Horáková, Zuzana
|
Advisor: |
Ladová, Janka
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu. V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/438
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
4124
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account