Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939 |
Author: |
Ratkovský, Denis
|
Advisor: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstract:
|
Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43827
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
49927
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account