Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Author: Ratkovský, Denis
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43827
Date: 2019-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 49927


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ratkovský_2019_dp.pdf 2.353Mb PDF View/Open None
ratkovský_2019_op.docx 27.13Kb Unknown View/Open None
ratkovský_2019_vp.docx 22.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account