Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Ratkovský, Denis
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:17Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:17Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43827
|
|
dc.description.abstract |
Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
starostlivosť
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
predavač
|
cs |
dc.subject |
Baťa
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
salesman
|
en |
dc.subject |
Bata
|
en |
dc.title |
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939 |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is the analysis of customer care, which was used in the company Baťa until 1939 and the subsequent comparison with the selected, currently oper-ating network of pharmacies. The theoretical part focuses on the definition of terms such as marketing, marketing mix, customer care and defining the profession of salesman. The practical part of the thesis deals with the characteristics of companies and their customer care. It also contains processed data and statistics. The conclusion of the thesis consists of an analysis based on which recommendations for the pharmacy network are given. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49927
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account