Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s. |
Author: |
Skopový, Michal
|
Advisor: |
Slavík, Pavel
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a.s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a.s. Z analýzy SWOT vyplývají strategie, kterým by měla společnost věnovat dále pozornost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4387
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
4733
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account