Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slavík, Pavel
dc.contributor.author Skopový, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:08:26Z
dc.date.available 2010-07-15T18:08:26Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4387
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a.s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a.s. Z analýzy SWOT vyplývají strategie, kterým by měla společnost věnovat dále pozornost. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 379587 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza STAROBRNO a.s. cs
dc.subject SW analýza konkurence cs
dc.subject SW analýza produktů cs
dc.subject konkurenční okolí cs
dc.subject Porterův pěti faktorový model cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT analysis STAROBRNO a.s. en
dc.subject SW competition analysis en
dc.subject SW products analysis en
dc.subject competitors field en
dc.subject Porters five factors model en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s. cs
dc.title.alternative An analysis of competitor's field aims at product Heineken from company STAROBRNO, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-17
dc.description.abstract-translated This work deals with an analysis of competitor's field of the beer-production company STAROBRNO a.s. and aims at compare company product and it the most important competitors on the market. It describes the beer fields setting, as is negotiating strength of buyers, suppliers, replacements, competitors and potential new competitors. Some attention is also given to strengths and weaknesses of STAROBRNO, a.s. From the SWOT analysis waste strategies on which may the company pay more attention. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4733
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
skopový_2007_bp.pdfBlocked 370.6Kb PDF View/Open
skopový_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
skopový_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account