dc.contributor.advisor |
Slavík, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Skopový, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:08:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:08:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4387
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a.s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a.s. Z analýzy SWOT vyplývají strategie, kterým by měla společnost věnovat dále pozornost. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
379587 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza STAROBRNO a.s.
|
cs |
dc.subject |
SW analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SW analýza produktů
|
cs |
dc.subject |
konkurenční okolí
|
cs |
dc.subject |
Porterův pěti faktorový model
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis STAROBRNO a.s.
|
en |
dc.subject |
SW competition analysis
|
en |
dc.subject |
SW products analysis
|
en |
dc.subject |
competitors field
|
en |
dc.subject |
Porters five factors model
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
An analysis of competitor's field aims at product Heineken from company STAROBRNO, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with an analysis of competitor's field of the beer-production company STAROBRNO a.s. and aims at compare company product and it the most important competitors on the market. It describes the beer fields setting, as is negotiating strength of buyers, suppliers, replacements, competitors and potential new competitors. Some attention is also given to strengths and weaknesses of STAROBRNO, a.s. From the SWOT analysis waste strategies on which may the company pay more attention. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4733
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|