dc.contributor.advisor |
Doležalová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Nicola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43902
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá rozvojem grafomotoriky prostřednictvím rytmických aktivit u dětí předškolního věku v mateřské škole. Teoretická část je členěna do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na grafomotoriku, druhá kapitola se věnuje podmínkám u kreslení a psaní a poslední část se zabývá propojením ryt-mu a grafomotoriky. V praktické části se vytváří, ověřuje a vyhodnocuje projekt, který je zaměřen na grafomotoriku s rytmickými činnostmi, které napomáhají grafomotoriku rozvíjet. Projekt postupuje od nejjednodušších prvků po složitější grafomotorické prvky. Praktická část je realizována v herně Mateřské školy, ve které celý projekt probíhá. Celkově jsem pracovala se 4 dětmi předškolního věku, přičemž jedno dítě má odloženou školní docházku. Zhodno-cení úspěšnosti projektu je provedeno po dokončení všech 10 lekcí porovnáním vstupního a výstupního grafomotorického testu. |
|
dc.format |
101 s. (96013 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
grafomotorika
|
cs |
dc.subject |
rytmická aktivita
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
Preschool age
|
en |
dc.subject |
graphomotorics
|
en |
dc.subject |
rhythmic activity
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Rozvoj grafomotoriky prostřednictvím rytmických aktivit v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The development of graphomotorics through rhythmic activities in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis of theoretical-application character deals with the development of graphomotoric through rhythmic activities in preschool aged children in kindergarten. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on graphomotorics, the second chapter deals with the conditions of drawing and writing and the last part focuses on the interconnection of rhythm and graphomotorics. In the practical part a project is created, verified and evaluated, which is focused on graphomotorics with rhythmic activities, which help to develop graphomotorics. The project proceeds from the simplest elements to more difficult graphomotor elements. The practical part is realized in the playroom of the nursery, where the whole project is carried out. Overall, I worked with 4 children of pre-school age including 1 child with postponed school attendance. The evaluation of the project success is done after completing all 10 lessons by comparing the input and output of the graphomotor test. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50842
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
rozvoj grafomotoriky
|
cs |
local.subject |
projektová výuka
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rytmus (hudba)
|
cs |
local.subject |
graphomotorics
|
en |
local.subject |
project method in teaching
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
musical meter and rhythm
|
en |