Prekoncepty dětí o oběhové soustavě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koflerová, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Špičáková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43906
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a věnuje se prekonceptům dětí předškolního věku o fungování oběhové soustavy. Teoretická východiska slouží jako podklad pro zpracování empirického šetření. Jsou zde vymezeny základní pojmy a teorie, ze kterých autorka při své práci vycházela. V textu je věnována pozornost koncepcím, jak může učitel mateřské školy s prekoncepty pracovat. V empirické části je představen kvalitativní výzkum prováděný metodami rozhovorů s dětmi v předškolním věku a analýzy dětské kresby oběhové soustavy. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a odpovědi dětí na otázky. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
dětské naivní teorie
|
cs |
dc.subject |
miskoncepty
|
cs |
dc.subject |
oběhová soustava
|
cs |
dc.subject |
preconcepts
|
en |
dc.subject |
misconcepts
|
en |
dc.subject |
naive children's theories
|
en |
dc.title |
Prekoncepty dětí o oběhové soustavě |
|
dc.title.alternative |
The preconceptions of preschool children about the circulatory system |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelors work has theoretical-empirical character and deals with the preconceptions of preschool childrens about the functioning of the circulatory system. The theoretical basic serves as basis for empirical survey. Here are defined the basic concepts and theories from which the author, in her work, has been educated. The text focuses on the concepts of how a kindergarten teacher can work with preconceptions. In the empirical part there is qualitative research performed by methods of interviews with children in preschool age and analys of childrens drawing of the circulatory system. At the end of the work are interpreted the results and answers of children to questions. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50847
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
local.subject |
kardiovaskulární systém
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
children's conceptions
|
en |
local.subject |
cardiovascular system
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account