dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Stuchlíková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:24Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43947
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku přesvědčení učitelů o adekvátních edukač-ních postupech v mateřské škole. V teoretické části je nejprve stručně definován samotný pojem přesvědčení, poté je pozornost věnována vymezení profesních znalostí a kompetencí učitelů, které jsou předpokladem pro výkon činnosti učitele. V práci je zařazena rovněž kapitola věnující se samotnému přesvědčení učitelů. Následně je pozornost soustředěna na možnosti profesního rozvoje učitelů, nakonec je vystižena také problematika subjektivně vnímané zdatnosti učitelů. Praktická část této diplomové práce je založena na kvantitativ-ním orientovaném výzkumu, k získání dat je využita metoda dotazníku. Výzkumný vzorek tvoří samotní pedagogičtí pracovníky, a to konkrétně učitelé mateřských škol z Moravskoslezského a Zlínského kraje. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, přesvědčení učitele o adekvátních edukačních postupech v mateřské škole dle učitelova přesvědčení. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
edukační postupy
|
cs |
dc.subject |
edukační postupy v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
učitel v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
přesvědčení učitele
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
education procedure
|
en |
dc.subject |
education procedure in kindergarten
|
en |
dc.subject |
teacher in kindergarten
|
en |
dc.subject |
competence of teacher
|
en |
dc.subject |
conviction of teacher
|
en |
dc.title |
Přesvědčení učitelů o adekvátních edukačních postupech v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Teachers' beliefs about adequate education procesess in preschool |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2019-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on the issues of persuading teachers about adequate educational procedures in kindergarten. In the theoretical part there is briefly described the term of coniction at first, after that I focused on the definition of professional knowledge and com-petence of teachers that represent precondition for exercise of a teacher's profession. In this diploma thesis we can find also a chapter that is dedicated to conviction of teachers. Af-terwards I focused on the possibilities of professional progress of teachers, Finally I focu-sed on the subjectively perceived knowledge of teachers. The practical part of this thesis consists of quantitative oriented research, I use the method of questionnaire to get necessa-ry data. The research sample consists of pedagogical workers, specifically teachers and directors of kindergarten of Moravian-Silesian and Zlinsky region of the Czech Republic. The main aim is to find out the adequate education procedures in kindergarten according to the conviction of teacher. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50919
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
učitelé mateřských škol
|
cs |
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
kompetence učitelské
|
cs |
local.subject |
profesní kompetence
|
cs |
local.subject |
preschool teachers
|
en |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |
local.subject |
teaching skills
|
en |
local.subject |
vocational qualifications
|
en |