Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace |
Author: |
Strnad, Zdeněk
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/442
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2817
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account