dc.contributor.advisor |
Lipovská, Marta
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4437
|
|
dc.description.abstract |
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s.r.o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
81 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
751996 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
Reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
direct mail
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
tisková zpráva
|
cs |
dc.subject |
veletrh Tendence
|
cs |
dc.subject |
Advertising agency
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
direct mail
|
en |
dc.subject |
phonemarketing
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
press release
|
en |
dc.subject |
the fair Tendence
|
en |
dc.title |
Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-17 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s.r.o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s.r.o. This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts direct mail campaign, phonemarketing, organizing of training new partners and giveaways for these partners, suggestion of new web sites, posters, retail catalogues The aim of this campaign is attract new customers, increase sale profits and improve position on the market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4678
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|