Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. |
Author: |
Horáková, Monika
|
Advisor: |
Lipovská, Marta
|
Abstract:
|
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s.r.o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4437
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
4678
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account