Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her |
Author: |
Pjajčík, Marián
|
Advisor: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44475
|
Date:
|
2018-12-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Grade for thesis and defense:
|
D
51594
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account