Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hrdina, David
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44787
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení online marketingové komunikace. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy DOBE CAR s.r.o. na internetu. Podstatou řešení bylo zlepšení dosavadní komunikace, která následně povede k budování vyššího povědomí o společnosti. Provedenými analýzami bylo zjištěno několik nedostatků, které lze u jednotlivých nástrojů zlepšit. Tyto problémy se týkaly webových stránek, sociálních sítí a dalších systémů nebo kanálů. Na základě zjištěných skutečností bylo navrženo zlepšení identifikovaných problémů s přidáním dalších chytrých řešení, které mohou firmě pomoci v efektivnější online komunikaci. |
|
dc.format |
115 s. (212 203 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication Project for DOBE CAR s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dočkal, Radek |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the thesis is to improve the company's online marketing communication. This thesis deals with marketing communication of DOBE CAR company on the internet. The essence of the solution was to improve existing communication, which in turn leads to the building of a higher awareness of the company. The analyses identified a lot of shortcomings that can be improved for each tool. These issues were related to websites, social networks and other systems or channels. Based on the findings, improvements have been proposed to the identified issues with the addition of other smart solutions that can help the business with more effective online communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52144
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account