Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hrdina, David
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44787
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení online marketingové komunikace. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy DOBE CAR s.r.o. na internetu. Podstatou řešení bylo zlepšení dosavadní komunikace, která následně povede k budování vyššího povědomí o společnosti. Provedenými analýzami bylo zjištěno několik nedostatků, které lze u jednotlivých nástrojů zlepšit. Tyto problémy se týkaly webových stránek, sociálních sítí a dalších systémů nebo kanálů. Na základě zjištěných skutečností bylo navrženo zlepšení identifikovaných problémů s přidáním dalších chytrých řešení, které mohou firmě pomoci v efektivnější online komunikaci.
dc.format 115 s. (212 203 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject SEO cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online advertising en
dc.subject SEO en
dc.title Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
dc.title.alternative Online Marketing Communication Project for DOBE CAR s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dočkal, Radek
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to improve the company's online marketing communication. This thesis deals with marketing communication of DOBE CAR company on the internet. The essence of the solution was to improve existing communication, which in turn leads to the building of a higher awareness of the company. The analyses identified a lot of shortcomings that can be improved for each tool. These issues were related to websites, social networks and other systems or channels. Based on the findings, improvements have been proposed to the identified issues with the addition of other smart solutions that can help the business with more effective online communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52144
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hrdina_2019_dp.pdf 2.568Mb PDF View/Open None
hrdina_2019_op.docx 24.60Kb Unknown View/Open None
hrdina_2019_vp.docx 24.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account