Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
Author: Červinková, Martina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje na společnost 4CITY, její činnost, produkty a stávající využití nástrojů on-line marketingu. V rámci analytické části byla provedena situační analýza podniku s formulací obchodní strategie ukazující kroky, které povedou k dosažení cíle diplomové práce. V poslední projektové části byly zvoleny on-line marketingové nástroje CRM v cloudu a návrh reklamní kampaně prostřednictvím klientského briefu. V závěru diplomové práce byl projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44837
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: D 52210


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
červinková_2019_dp.pdf 2.653Mb PDF View/Open None
červinková_2019_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
červinková_2019_vp.docx 24.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account