Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Červinková, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44837
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje na společnost 4CITY, její činnost, produkty a stávající využití nástrojů on-line marketingu. V rámci analytické části byla provedena situační analýza podniku s formulací obchodní strategie ukazující kroky, které povedou k dosažení cíle diplomové práce. V poslední projektové části byly zvoleny on-line marketingové nástroje CRM v cloudu a návrh reklamní kampaně prostřednictvím klientského briefu. V závěru diplomové práce byl projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
dc.format 93
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zefektivnění cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject systém CRM v coudu cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject příležitost cs
dc.subject prodej cs
dc.subject nástroj cs
dc.subject marketingový mix 8P cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject klientský brief cs
dc.subject streamline en
dc.subject online marketing en
dc.subject system of cloud CRM en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject opportunity en
dc.subject sale en
dc.subject tool en
dc.subject marketing mix 8P en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject client brief en
dc.title Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
dc.title.alternative Proposal for Use of the Selected Online Marketing Tools to Improve Sales at 4CITY s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities, products and current use of online marketing tools. Within the analytical part was done the situational analysis of the company with the formulation of business strategy showing the steps that will be taken to achieve the goal of the thesis. In the last project part were chosen on-line marketing tools of cloud CRM and proposal of advertising campaign through client brief. At the end of the thesis, the project was subjected to cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52210
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
červinková_2019_dp.pdf 2.653Mb PDF View/Open None
červinková_2019_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
červinková_2019_vp.docx 24.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account