Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Červinková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44837
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje na společnost 4CITY, její činnost, produkty a stávající využití nástrojů on-line marketingu. V rámci analytické části byla provedena situační analýza podniku s formulací obchodní strategie ukazující kroky, které povedou k dosažení cíle diplomové práce. V poslední projektové části byly zvoleny on-line marketingové nástroje CRM v cloudu a návrh reklamní kampaně prostřednictvím klientského briefu. V závěru diplomové práce byl projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
93 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zefektivnění
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
systém CRM v coudu
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
příležitost
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
nástroj
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 8P
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
klientský brief
|
cs |
dc.subject |
streamline
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
system of cloud CRM
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
opportunity
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
tool
|
en |
dc.subject |
marketing mix 8P
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
client brief
|
en |
dc.title |
Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Proposal for Use of the Selected Online Marketing Tools to Improve Sales at 4CITY s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities, products and current use of online marketing tools. Within the analytical part was done the situational analysis of the company with the formulation of business strategy showing the steps that will be taken to achieve the goal of the thesis. In the last project part were chosen on-line marketing tools of cloud CRM and proposal of advertising campaign through client brief. At the end of the thesis, the project was subjected to cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52210
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account