Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy |
Author: |
Krkoška, Martin
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navržení projektu implementace modelu Balanced Scorecard do marketingové strategie firmy. Teoretická část byla zaměřena na literární rešerši, týkající se oblasti řízení, nástrojů marketingu, strategických analýz a podrobný popis modelu Balanced Scorecard. Praktická část diplomové práce se věnovala představení vybrané společnosti, byla provedena její analýza v oblasti makro i mikrookolí a popsala současný způsob hodnocení marketingu vybraného segmentu. Poslední část se zabývala projektem implementace modelu Balanced Scorecard, který navázal na teoretické poznatky a výsledky provedených analýz. Přínosem této práce je možnost zvýšení výkonnosti vybrané firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44849
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
52226
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account