Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz |
Author: |
Hlivka, Michal
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4510
|
Date:
|
2007-04-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4937
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account