dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hlivka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:05:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T22:05:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4510
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci. |
cs |
dc.format |
95 |
cs |
dc.format.extent |
18843985 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
druhy e-shopů
|
cs |
dc.subject |
uživatelé internetu 2006
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
historie e-shopů
|
cs |
dc.subject |
analýza e-shopů
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
dobrynakup.cz
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
various types of e-shops
|
en |
dc.subject |
Internet users 2006
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
history of e-shops
|
en |
dc.subject |
e-shop analysis
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.subject |
dobrynakup.cz
|
en |
dc.title |
Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz |
cs |
dc.title.alternative |
E-shops analysis on czech an foreigner market, developing project DobryNakup.cz (GoodBuy.cz) |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is aimed at the questions of e-shop operation, with particular consideration of czech market. It contains definition of difference between e-shop and regular shop, definition of target group of internetu users in 2006, evaluation criteria for the analysis, SEO principles, description of e-shop history in Czech Republic and European Union, and also analysis of selected e-shops in Czech Republic and over the world, using semantic differential. The project part of this thesis describes building of e-shop under the domain name dobrynakup.cz (goodbuy.cz), its development and promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4937
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|