Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti |
Author: |
Ondrušková, Michaela
|
Advisor: |
Bartók, Ottó
|
Abstract:
|
Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45174
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
52686
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account