Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Author: Černá, Zuzana
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně dostupných zdrojů a rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů doplnil praktickou část o konkrétní postřehy ze strany cílové skupiny. Práci uza-vírá vyhodnocení a z něj vyplývající doporučení, která mohou být firmě inspirací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45467
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53134


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
černá_2019_dp.pdf 3.673Mb PDF View/Open
černá_2019_dp.zip 217.7Mb application/zip View/Open None
černá_2019_op.docx 123.7Kb Unknown View/Open None
černá_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account