Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Černá, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45467
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně dostupných zdrojů a rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů doplnil praktickou část o konkrétní postřehy ze strany cílové skupiny. Práci uza-vírá vyhodnocení a z něj vyplývající doporučení, která mohou být firmě inspirací. |
|
dc.format |
76 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
kosmetika
|
cs |
dc.subject |
přírodní kosmetika
|
cs |
dc.subject |
Havlíkova přírodní apotéka
|
cs |
dc.subject |
kosmetický trh
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
cosmetics
|
en |
dc.subject |
natural cosmetics
|
en |
dc.subject |
Havlik's Na-tural Aphotecary
|
en |
dc.subject |
cosmetic market
|
en |
dc.title |
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of the Company Havlik's Natural Apotheke |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apo-thecary, which manufactures natural cosmetics. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, especially then the communication mix, and explains the difference between conventional and natural cosmetics. The practical part deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apothecary using freely available sources and an interview with the company's marketing director. Qualitative research in the form of semi-structured interviews complemented the practical part with specific insights from the target group. The thesis concludes with an evaluation and the resulting recommendations, which can be an inspiration for the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53134
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account